سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پابجی موبایل چیست؟

این بازی توسط Pabji Mobile با استفاده از فناوری Unreal Engine 4 ایجاد و در سال 2017 به پدیده ای جهانی تبدیل شد. این بازی دارای روشی از کشتار جمعی یا به عبارتی تحت شعار جنگ تا پیروزی است.

pubg موبایل توسط شرکتی به نام pubg corporation تولید می شود. این شرکت زیرمجموعه BlueHool در کره جنوبی با دفتر مرکزی در کره و شش دفتر بین المللی است.

 

تولید کننده پابجی موبایل کیست؟

توسعه دهنده و خالق PubJie Mobile Brendan Greene است که به عنوان یک بازیکن ناشناخته شناخته می شود ، بنابراین نام PubJie بر اساس عنوان سازنده بازی است (playerunknown battle battle).

 

چرا گرین پابجی موبایل را ساخت؟

 Greene می خواست بازی ها را از حالت چند حالته به کوچک تبدیل کند و نقشه ها را به حالت عادی تکرار کند تا بازیکنان با مشکلات زیادی روبرو شوند. این کار با ایجاد نقشه های بزرگ و قرار دادن موارد تصادفی انجام شد.

 

ایده خلق پابجی از فیلم برگرفته از کتاب معروف در مورد بازی های گرسنگی گرفته شده است. بازیکنان به محض ورود به بازی به دنبال سلاح می گردند و سعی می کنند تا پایان بازی زنده بمانند.

 

 

Greene قبل از راه اندازی PubJee در سراسر جهان با شرکت کره ای Gino Games آشنا شد. رئیس این شرکت چنگگان کیم است که تجربه زیادی در خلق بازی های موفق جهانی دارد. کیم از طرح ها و ایده های گرین استقبال کرد.

 

گرین به کره جنوبی رفت و به BlueHool پیوست. پس از مذاکرات و آشنایی با طراحی بازی ، پابجی مدیر BlueHole Innovation شد. آنها با کمک کیم شروع به ساختن بازی کردند.

 

توسعه بازی از اوایل سال 2016 آغاز شد و در ژوئن همان سال ارائه شد. سرانجام ، پس از مرحله اولیه ، در تاریخ 20 دسامبر 2017 ، بازی Pabji منتشر شد. این بازی با یک گروه 35 نفره شروع شد و سپس به 70 نفر به بالا گسترش یافت.

 

با انتشار اولین بازی و موفقیت بزرگ آن در سپتامبر 2017 ، BlueHool به PubJie Mobile تغییر یافت. گرین در مارس 2019 از کار خود به عنوان سازنده بازی برای Pabji بازنشسته شد ، اما همچنان یک مشاور توسعه بازی است.

 

گرین اعلام کرد که می خواهد بازی جدیدی را در سالهای آینده توسعه دهد.

 

علیرغم همه این مشکلات و موفقیت ها ، Pabji تنها در مدت یک سال و نیم پس از انتشار 50 میلیون نسخه فروش کرده است و یکی از محبوب ترین و محبوب ترین بازی ها به همراه بهترین بازی ها از جمله Dota ، Counter Strike در بالای جدول است. ارسال شده است

 

منبع: یوسی پابجی