سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی و بررسی بازی Mobile Legends Bang Bang

بازی Mobile Legends توسط شرکت Moonton برای اندروید و iOS منتشر شده است. این سبک بازی که موبا نامیده می شود بیشتر در گذشته روی کامپیوتر مشاهده می شد و هم اکنون به موبایل نیز راه یافته است. همچنین این بازی دارای سبک بتل رویال هم می باشد که در مجموع باعث شده است که این بازی برای شما تکراری نشود.

اگر می خواهید درباره سبک موبا بدانید ، اگر بازی های Dota 2 و League of Legends را بازی کرده باشید با این سبک آشنا خواهید بود.

 

گیم پلی

در ابتدا شما هیروی مورد نظرتان را انتخاب می کنید البته توجه داشته باشید که هر هیرو دارای ویژگی ها و قابلیت های خودش است. بازی به صورت تیم های 5 نفره (5v5) صورت می گیرد که هر تیم یک بیس دارد. شما باید مسیر های بازی را طی کنید تا به بیس حریف برسید و آن را مورد هدف قرار دهید اما در بین مسیر با هیرو های رقیب و برجک های دفاعی آن ها نیز مواجه می شوید که پیشروی را سخت تر می کند. همچنین باید از بیس خود در مقابل دشمن دفاع کنید.

 

 منبع: https://giftcard.im/app/category/Mobile-Legends-Bang-Bang

 

کنترل هیرو کاملا با استفاده از دکمه های روی صفحه ممکن است که با استفاده از آن ها می توانید حرکت کنید، ضربه بزنید و از قدرت های ویژه هیرو استفاده کنید.

 

بازی Mobile Legends Bang Bang دارای مود های مختلفی است که موجب تنوع در این بازی شده است. همان طور که گفته شد این بازی دارای مود بتل رویال نیز هست اما این مود متفاوت با بتل رویال بازی هایی مانند پابجی است. در این مود باید با موجودات درون بازی و دیگر بازیکنان مبارزه کنید و با نابود کردن آن ها ، توانایی شما افزایش می یابد.

 

گرافیک و محیط بازی

گرافیک بازی موبایل لجندز در سطح خوبی قرار دارد. طراحی شخصیت ها و محیط بازی به خوبی صورت گرفته است و صداگذاری های آن مناسب با فضای بازی است. بازی دارای هیرو های زیادی است که این هیرو ها در آپدیت ها افزایش پیدا می کنند.

 

خرید جم Mobile Legends Bang Bang

در این بازی شما می توانید با استفاده از جم یا الماس از فروشگاه بازی خرید کنید. اکثر بازیکنان از الماس های خود برای خرید هیرو های بازی استفاده می کنند. برای خرید الماس موبایل لجند می توانید به صفحه این بازی در سایت موجو جم مراجعه کنید و بسته الماس مورد نظر خود را خریداری کنید. همچنین می توانید سایر محصولات درون برنامه ای این بازی را خریداری کنید.

 

 

 

بازی موبایل لجندز با داشتن گیم پلی جذاب و هیجان انگیز می تواند انتخاب خوبی برای طرفداران این سبک باشد. حتی اگر این سبک را بازی نکرده اید حتما این بازی را امتحان کنید زیرا این بازی می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند .