سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سیستم عامل اندروید پی Android P چیست؟

دوستان عزیز امروز با اخبار مربوط به دنیای فناوری در خدمت شما هستم. هفته گذشته گوگل ما را با یک سیستم عامل جدید به نام Android P. شگفت زده کرد. نسخه ارائه شده نسخه بتا دوم است. البته نسخه اصلی هنوز مخصوص توسعه دهندگان است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد با ما در این مقاله همراه باشید.

نسخه دوم سیستم عامل Android P ارائه شده حاوی اشکالات کمتری نسبت به نسخه اصلی است ، اما باز هم توصیه نمی کنیم تا زمان تکمیل نسخه نهایی این سیستم عامل را بر روی تلفن های خود نصب کنید. اما اگر می خواهید خطر بالایی داشته باشید ، می توانید فقط چند دقیقه این سیستم عامل را بر روی تلفن خود نصب کنید.

 

دلیل نام Android P Android P چیست؟

این سوال ممکن است توسط بسیاری از افراد مطرح شده باشد ، اما جالب است بدانید که دلیل این نام و حرف P هنوز مشخص نیست. برخی معتقدند که گوگل نام سیستم عامل اندروید خود را با نام شیرینی ها الهام گرفته است. به همین دلیل ، برخی معتقدند حرف اول P واژه ای خوراکی و شیرین است! اما این سوال چندان مهم نیست ، زیرا ویژگی های جالب توجه این سیستم عامل هوش کاربران را کاملاً از آن می گیرد.

 

معرفی بیش از 100 شکلک جدید:

امروزه ، بسیاری از مردم به لطف فناوری و خدمات فناوری ، احساسات خود را از طریق شکلک و شکلک ابراز می کنند ، با دوستان و آشنایان خود صحبت می کنند. اکنون سیستم عامل جدید Android P تصمیم گرفته است تا به بهترین وجه این نیاز کاربران خود را برآورده کند. در این سیستم عامل می توانید شکلک ها را در چندین رنگ مختلف پیدا کنید.

 

تغییرات نوار پیمایش:

این احتمالاً یکی از بزرگترین تغییرات در سیستم عامل Android است زیرا به شما امکان می دهد با استفاده از دکمه Home به برنامه های اخیراً استفاده شده دسترسی پیدا کنید. برای مشاهده این نوار ابزار و بررسی وضعیت برنامه های خود می توانید از یک اشاره استفاده کنید. این بخش همچنین گزینه های شخصی سازی را به شما ارائه می دهد. به عنوان مثال ، رنگ نوار ابزار را تغییر دهید!

 

داشبورد :

برای بسیاری از ما ، استفاده بیش از حد از تلفن های همراه می تواند یک مشکل باشد. با استفاده از این گزینه جدید می توانید بفهمید که چه مدت زمان صرف تلفن همراه خود کرده اید. به عنوان مثال ، چقدر وقت خود را به ارسال پیام ، اتصال به اینترنت ، گوش دادن به موسیقی و غیره اختصاص داده اید؟

 

حالت خاموش کردن:

مطمئناً هنگام خواب ، تلفن شما نیازی به ادامه کار ندارد. با اطلاع از زمان خواب به دستیار Google می توانید وضعیت تلفن همراه خود را تغییر دهید.

 

 

 

سیستم روشنایی انطباقی:

هر کس با توجه به ترجیحات خود از مقدار مشخصی نور برخوردار است. بنابراین ، شما فقط باید برگزیدگان خود را از طریق تلفن اعلام کنید تا سیستم عامل Android P بتواند در هر شرایطی که بخواهید نور گوشی را تغییر دهد.

 

تغییر اعلان ها:

این تغییر ممکن است باعث تعجب بسیاری از ما نشده باشد ، زیرا در نسخه های قبلی با استفاده از گزینه Reply توانستیم به پیام های خود پاسخ دهیم. اما تغییری که اکنون مشاهده می کنیم این است که شما می توانید بدون باز کردن برنامه ، هر پرونده ای را به پیام خود ضمیمه و ارسال کنید.

 

برش ها:

با استفاده از این ویژگی ، می توانید بر اساس جستجوی خود ، پیشنهادهای مفید دیگری را که ممکن است لازم داشته باشید ، دریافت کنید.

 

 

 

اقدامات برنامه:

سیستم عامل Android P با استفاده از App Actions برنامه های شما را براساس نحوه استفاده هوشمندانه به شما پیشنهاد می دهد.

 

منبع: giftcard.im